آرشیو اردیبهشت ماه 1401

مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده بروزترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده کاربردی ترین دوره های آموزشی

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

آموزش اکستنشن مژه فاکس استایل در مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی

بهترین دوره آموزش اکستنشن مژه فاکس استایل با ارائه مدرک معتبر درمرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی در حال برزگزاری است.اکستنشن مژه ار نمونه خدمات زیبایی چشم می باشد.که آراستگی و جذابیت مداوم رابه همراه خواهد داشت.همین مزایای اکستنشن مژه باعث شده که طرفداران بی شماری را در سراسر دنیا به خود جلب کند.همین نکته باعث ایجاد بازار کاری خوبی در این حوزه شده و توجه بانوان هرجوی بسیاری را به سمت خود جلب کرده .پیدا کردن آموزشگاه معتبری که بتوان به مدرس دوره ، نحوه ی آموزش ایشان ،مدرک ارائه شده و یا نحوه پشتبانی آن اعتماد کرد کار بسیار مهمی است.



ما در مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی برزگزار کننده دوره های آموزش اکستنشن مژه با ارائه مدرک رسمی معتبر پذیرای شما هنر جویان عزیز هستیم .دوره های آموزش اکستنشن مژه استایل فاکس استایل  به سه صورت، خصوصی، نیمه خصوصی و ورکشاپ برگزار می شود.پس اگر شاغل هستید و با محدودیت زمانی روبرو هستید.شما می توانید با هماهنگی مربی در کلاسهای آموزش مژه اکستنشن مژه شرکت نمایید.

http://www.upsara.com/images/m039288_.jpg

سرفصل های آموزشی اکستنشن مژه

آموزش وشناخت سه المنت اصلی تضمین کننده کار بر اساس قانون پرولانگ

آموزش اکستنشن مژه کلاسیک 1:1

آموزش اکستنشن مژه والیوم و مگاوالیوم

آموزش اکستنشن مژه فاکس استایل و انواع تکنیک های پر مخاطب

http://www.upsara.com/images/y314486_.jpg


آموزش انواع تکنیک های فن سازی مژه

شناخت لاین های مژه و تکنیک طراحی چشم

آموزش فرم دهی به چشم با تکنیک دیزاین

آموزش ترمیم مزه

آموزش ریموو مژه

نحوه آمادگی جهت ورود به بازار کار



نحوه تصمین کار و گارانتی مشتری در جهت سلامت مژه

نحوه مشاوره صحیح با مشتری

آشنایی با مواد و متریال و تشخیص کیفیت مواد

آشنایی با عوارض و ری اکشن های احتمالی

http://www.upsara.com/images/k125147_.jpg

آموزش اکستنشن مژه فاکس استایل در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماودندی

سرکار خانم سارا دماوندی مدرس این دوره صفر تا صد آموزش اکستنشن مژه می باشند .ایشان آموزش دیده ی کالج بیوتی ملبورن بوده .و با داشتن سابقه ۲ سال  تکنسین Senior  و مربی اکستنشن مژه در سالن Lash Design Studio در ملبورن استرالیا و انجام بیش از ۲۰۰۰ نمونه کارموفق از بهترین مدرسان در زمینه اکستنشن مژه می باشند.

http://www.upsara.com/images/w949782_.jpg
ایشان آموزش و پشتیبانی بیش از ۲۵۰ کار آموز در استرالیا، و سابقه ۲ سال مربی کمپانی پرولانگ و آموزش و پشتیبانی بیش از ۲۵۰ کار آموز در استرالیا، بیش از ۴۰۰ کارآموز در نقاط مختلف ایران و‌خاورمیانه را در کارنامه خود دارند .


ارائه مدرک معتبربعد از گزراندن دوره آموزش اکستنشن مژه فاکس استایل

دوره آموزشی اکستنشن مژه والیوم  با تضمین یادگیری کامل و پشتیبانی نامحدود هنرجویان حتی بعد از ورود به بازار کار، برگزار می شود. در پایان دوره اکستنشن مژه، هنرجویان موفق به دریافت مدرک رسمی فنی حرفه ای اکستنشن مژه خواهند شد.لازم به ذکر است مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی بعد از برگزاری دوره جامع خود هنر جوبان خود را به صورت نامحدود پشتیبانی خواهد کرد .

برای فراگیری در دوره اکستنشن مژه فاکس استایل با ما تماس بگیرید.

۰ ۰

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.