اکستنشن مژه والیوم؛ شیک و پرطرفدار

مرکز اکستنشن سارا دماوندی ارائه دهنده بروزترین خدمات اکستنشن مژه و برگزار کننده کاربردی ترین دوره های آموزشی

چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

اکستنشن مژه والیوم؛ شیک و پرطرفدار

انجام اکستنشن مژه والیوم و اکشتنشن مژه مگاوالیوم و تمامی استایل های پرطرفدار اکستنشن مژه توسط ما در مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی درشمال تهران انجام می گیرد. اکستنشن مژه والیوم یا والیوم روسی روشی پر طرفداربین بانوان امروزی است. روسیه  اولین خاستگاه که این متد اکستنشن بود است.

 

ویژگی های اکستنشن مژه والیوم

تکنیک اکستنشن مژه والیوم تکنیکی سبک بدون آسیب به مژه های اصلی است. در این روش از چسب کمتری استفاده شده و مژه با وزن وضخامت بسیار کم و سبک روی مژه ها قرار می گیرند.


اکستنشن مژه والیوم نیاز به استفاده روزانه از ریمل را برطرف می کند. همچنین دستتان را باز می گذارد تا ظاهری را که می خواهید برای مژه هایتان انتخاب کنید. از کمی براق تر و بلندتر از مژه های طبیعی تان گرفته تا مژه هایی که می توانید با آن ها پرواز کنید.


در هنگام اکستنشن مژه از چسب مخصوص استفاده میشود. به کرات دیده شده که بعضی افراد نسبت به این چسب مژه حساسیت نشان داده اند.اکستنشن کار حرفه ای قبل از اجرای اکستنشن مژه والیوم  یک یا چند مژه را کار میکند. و در صورت نداشتن حساسیت به کار خود ادامه می دهد. البته شایان ذکر که چسب های ضد حساسیت در مارک های مختلف موجود است.


بعد از اکستنشن  مژه تا 24 ساعت نباید چشمان خود را با آب بشورید تا زمان لازم برای سفت شدن چسب مژه فراهم شود.


اکستنشن مژه والیوم در مرکز تخصصی مژه سارا دماوندی

واضح است که انجام اکستنشن مژه والیوم نیز مثل خیلی از موارد دیگر داری مزایا و معایبی میباشد. لذا بایدبصورت آگاهانه و با کسب اطلاعات کافی نسبت به انجام آن اقدام کنید. فراموش نکنید که مژه های شما عضو حساسی از صورت شما هستند که درنزدیک ترین فاصله از چشمان شما قراردارند. مژه ها، در زیبایی چهره شما بسیار موثر هستند.


لذا پیشنهاد ما به شما این است که توجه کنید درمرکزی که برای اجرای اکستنشن مژه والیوم خود انتخاب می کنید، حتما از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده شود. در اینصورت  است که از زیبایی و مزایا اکستنشن مژه کمال بهره را خواهید برد.


و به یاد داشته باشید که حتما از تکنسین های خبره شهر برای انجام این خدمت زیبایی بهره ببرید.

مادر مرکز تخصصی اکستنشن مژه سارا دماوندی با ارائه بیش از 2000نمونه کار زیبا این اطمینان را به شما خواهیم داد که بهترین تجربه از اکشتنشن مژه والیوم را برای شما خواهیم ساخت .


کافیست با ما تماس بگیرید.

09122032051

https://instagram.com/sarahdamavandi

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.